designed by: M. Aladdin & H. Fathy

Tuesday, September 05, 2006

.. و هذا لخاطر تارا

4 Jobs I've had in my life :
الكتابة و شكرا يا سيدنا
4 Movies I Could Watch Over and Over:
كتيييييييييييييييييييييييييييييير... كتييييييييييييييير جدا.. بس.. you have got mail , Godfather, Scent of Woman مثلا مثلا يعني
4 Places I've live
القاهرة لا غيرها
TV Shows I Love to Watch:
لا يوجد
4 Places I've Been on Vacation
سيوة-- شرم الشيخ (هي كانت شغل علي اجازة)--اسكندرية--فيينا (برضة مش اجازة اجازة يعني)
Websites I Visit Daily
الايميل--بلوجي حضرتي--بلوج ايف و بلوج راتي
4 Places I'd Rather be Right Now:
اظن نيويورك أو بيروت
4 Bloggers I'm Tagging
اللي يحب يا اهلا يا اهلا اهلا و سهلا
:)

6 comments:

abdallah ahmed , عبدالله احمد said...

مدونتك يا محمد جميلةودي مش مجاملة

Tara said...

مرحبا
طلع كان عليك تاجين ما مجاوبهم ؟؟
!! انا كنت متصورة واحد بس

المهم
منو البلوجر اللي انتة كنت متخيل شكله/ها؟؟

و اذا ممكن تكتب لي عنوان مدونة رات لاني فقدته

باي

islam yusuf said...

ذوقك جميل بس أنا ملاحظ انه كلاسيكى

وووو انت بتحب العزله؟
ده مجرد سؤال

islam yusuf said...

ذوقك جميل بس أنا ملاحظ انه كلاسيكى

وووو انت بتحب العزله؟
ده مجرد سؤال

Anonymous said...

بتحب العزلة؟ هو في أيه؟ أيه ده؟ هاهاهاها

Muhammad Aladdin said...

عبده
انه رسام بوكا و سوكومونص و مليجي و نونو! شرف لينا يا سيد الناس هذه الزيارة الجميلة.. و لأ.. بلوجي مش جميل و انت بتجامل يا عُبد.. هه!!
:P

تارا
مانا قلت هما اتنين لما انتي قلتي مش ح امرر تاج لحد معملش الاولاني.. يبقي تاجين يا تاج الملوك
:P
و بالنسبة لموضوع البلوجر: ح اقولك بيني و بينك
:)
عنوان راتي
http://www.yalatifoltof.blogspot.com/

إسلام
هو انا كتبت اول حاجة جت في بالي.. بس بجد ممكن اكتب افلام كتير جدا جدا جدا
و فعلا: بحب العزلة

المجهول
فيه كل خير حضرتك..ههههههه!!!