designed by: M. Aladdin & H. Fathy

Wednesday, March 08, 2006

... فرحة


لما اعلنوا الاوسكار احسن ممثل كان نفسي ياخدها
و ماخابش ظني، لأن الراجل الموهوب ده يستحقها من زمان جدا، ممكن جدًا تكون شفته في بوجي نايتس و مخدتش بالك، أو كولد ماونتن، أو ماجنوليا أو ذا بيج لوبيسكي.. كنت حابب جدًا اشوفه و هو بيلقي كلمته بالأوسكار.. الاهداء إلي أمه اللي ربت 4 عيال لوحدها
:)
بالمناسبة.. فاكرة البوست ده يا إن؟
انتي اول واحدة سمعت منها عن كابوتي
و فاكرة كمان كلامك عن كراش؟
"علاءرحت شفت الفيلمcrashit was really well made, well writtin too... u should go see it."
و
"الامور متشابكة و مرتبطة ببعضها البعض في الفيلم بشكل رهيب يا علاء
تخليك تفكر و تصدمك و تحزنك و تفرحك انا لو اكتب فيلم مثل هذا خلاص اكون حققت كل احلامي في الدنيا...اشتري لي بيت عالبحر و اعتزل الحياة"
الفيلم خد اوسكار احسن فيلم و احسن سيناريو
كنت فاكرك جدا يا إن ساعة تسليم الجوايز، عين متذوقة و ثاقبة كالعادة
:)

5 comments:

Muhammad Aladdin said...

البوست لطيف؟ بس هو كده و خلاص؟
يعني ايه! انا بوستاتي كلها لطيفة *بارانويا*
:)

انا شفته في الجولدن جلوبز و الاوسكار.. الراجل كان مرتبك و في نص هدومه.. مش بلومه علي الارتباك و الخضة اللي كان فيها
:)
خدتي بالك انه كان مرتبك بنفس الطريقة في الحفلتين؟ هل كانت موهبته الكبيرة بتلعب تاني في مسرح كوداك؟
:P

سابرينا said...

i only saw him in magnolia,he was good .but i wish gloony win coz i adore him.nice alifs song

Muhammad Aladdin said...

Etfokhs
Yr welcome, I'll :)

Sabrina
Thanks :)
and anyway, it went (the prize) in a good track..yea?
:)

Anonymous said...

Best regards from NY! Interior decorators designers workroom blue selling share time Fix bumps in area rugs http://www.scrabble-unscrambler.info/Timeshare.html Gizmondo executive crashes ferrari enzo Symptom withdrawal ultracet Accounting as career X-box 360 free games cheap flights australia

Anonymous said...

best regards, nice info Buy vicodin online no prior perscription Collector convertible for sale 05 colt mitsubishi proactiv+store+vancouver Tennis naples florida License plate frames script bmw proactiv proactiv murad 2005